Aktualności

Wybierasz się w podróż zagraniczną? 

 

Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową. 

 

W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.

 

Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).

Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi. 

 

Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00

Szanowni Klienci

Informujemy o nasilających się telefonicznych atakach osób podających się za pracowników Banku. Osoby takie próbują wyłudzić poufne dane dotyczące karty, rachunku bankowego, pinów i kodów autoryzujących logowanie do bankowości internetowej. Mogą nakłaniać również do zainstalowania dodatkowej aplikacji na telefonie mającej podnieść poziom bezpieczeństwa, czy usprawnić kontakt z bankiem, itp. Są to próby mające na celu kradzież Państwa środków. Prosimy o niepodawanie żadnych danych, nieinstalowanie sugerowanego oprogramowania na komputerze i telefonie, nieotwieranie linków w poczcie elektronicznej, etc.

W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia takiego kontaktu prosimy o rozłączenie się i samodzielny kontakt z Bankiem.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Lubeni

Od dnia 08.01.2024 r. zapraszamy Państwa do nowo przeniesionego IV Oddziału w Rzeszowie przy ul. Litewskiej 33B/1 (przeniesiony z ul. Dąbrowskiego 19 w Rzeszowie). Godziny otwarcia nowego Oddziału 08:30 do 16:00. Informujemy również, iż w nowej lokalizacji znajduje się Bankomat/Wpłatomat. Zachęcamy do korzystania.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 29 grudnia 2023 r. Oddziały naszego Banku będą czynne do godziny 12:00. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.

 

Bezgotówkowe Kino Objazdowe zaprasza na seanse w MCK Boguchwała w dniu 24.10.2023 r. szczegóły na stronie WWW

Bezgotówkowe Kino Objazdowe

 

Informujemy iż placówka położona w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 19 (IV Oddział w Rzeszowie), zostanie w niedługim czasie przeniesiona na ulicę ul. Litewską 33B/1 w Rzeszowie.

Szanowni Klienci

Informujemy o nasilających się telefonicznych atakach osób podających się za pracowników Banku. Osoby takie próbują wyłudzić poufne dane dotyczące karty, rachunku bankowego, pinów i kodów autoryzujących logowanie do bankowości internetowej. Mogą nakłaniać również do zainstalowania dodatkowej aplikacji na telefonie mającej podnieść poziom bezpieczeństwa, czy usprawnić kontakt z bankiem, itp. Są to próby mające na celu kradzież Państwa środków. Prosimy o niepodawanie żadnych danych, nieinstalowanie sugerowanego oprogramowania na komputerze i telefonie, nieotwieranie linków w poczcie elektronicznej, etc.

W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia takiego kontaktu prosimy o rozłączenie się i samodzielny kontakt z Bankiem.

Zarząd Banku Spółdzielczego w Lubeni

 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w związku z podnoszeniem bezpieczeństwa aplikacji mobilnej oraz prac nad jej nową wersją, która zostanie udostępniona dla Państwa w najbliższych miesiącach informujemy, iż od wersji 2.0.0 aplikacja nie będzie obsługiwana przez starsze smartfony. Do jej uruchomienia będzie wymagana wersja 7.0 lub wyższa systemu Android (do tej pory 5.0), oraz wersja 12.0 lub wyższa systemu iOS (do tej pory 9.0).

 

  • Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
  • NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł.
  • Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł.
  • Nie otwieraj maili od nieznanych nadawców, nie klikaj w załączniki do wiadomości czy smsów, które wydają Ci się podejrzane (np. pochodzą od firmy kurierskiej, chociaż niczego nie zamawiałeś w sklepach internetowych albo od dostawcy energii, z którym nie masz podpisanej umowy).
  • Nie klikaj w linki prowadzące do stron rzekomo aktualizujących Twoje certyfikaty bezpieczeństwa lub system transakcyjny – bank NIGDY o to nie prosi w mailach.
  • Uważaj na wiadomości, w których ktoś prosi Cię o dopłatę do jakiejś transakcji – upewnij się, najlepiej dzwoniąc do danej osoby lub firmy, czy prośba jest prawdziwa.
  • Nie wysyłaj kodów BLIK nawet osobom znajomym, które proszą Cię o to przez Facebooka, messangera lub inny serwis społecznościowy, najlepiej zadzwoń i zapytaj, czy rzeczywiście ktoś miał do Ciebie taką prośbę.
  • Korzystaj zawsze z aktualnego systemu operacyjnego oraz z aktualnych aplikacji. Zabezpiecz swój komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym.
  • Korzystaj z poprawnych, czyli trudnych do rozszyfrowania haseł do komputera i do bankowości internetowej. Silne hasło powinno składać się z co najmniej 8 znaków, zawierać wielkie i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne. Nie zapisuj haseł ani ich nie przekazuj innym osobom.
  • Ustal bezpieczne limity przelewów internetowych i płatności kartą. Łatwo je zmienisz
  • w bankowości elektronicznej.
  • Korzystaj z bankowości elektronicznej na własnym sprzęcie i w miejscu z zaufanym Internetem. Unikaj logowania w miejscach typu kino, kawiarnia, publiczne hot-spoty.
  • Zawsze po zakończeniu korzystania z bankowości internetowej klikaj w przycisk „Wyloguj”.
  • Logując się na stronę bankowości internetowej, sprawdź poprawność adresu i szyfrowanie połączenia (adres powinien zaczynać się od https://... a obok powinien być widoczny symbol zamkniętej kłódki). Sprawdź także dokładnie poprawność adresu URL pod kątem literówek
  • i niestandardowych znaków, które bardzo często nie są widoczne na pierwszy rzut oka.
  • Zawsze zwracaj uwagę na komunikaty o błędach certyfikatów wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Zrezygnuj z transakcji, jeśli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości.
  • Nie instaluj na swoim komputerze programów z nieznanych źródeł.
  • Na komputerze korzystaj z klawiatury ekranowej wprowadzając hasło.
  • Śledź informacje oraz komunikaty publikowane na stronie Banku oraz przesyłane na Twoją skrzynką w systemie bankowości elektronicznej.

Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie podając się za pracownika banku, jeśli otrzymujesz wiadomości, których nadawcy podszywają się pod bank lub po prostu coś Cię zaniepokoiło w związku z przelewami, zadzwoń na naszą Infolinię.

PAMIĘTAJ w przypadku czasowej niedostępności Twojej bankowości elektronicznej zachowaj spokój i nie ulegaj panice. Taki jest właśnie cel cyberprzestępców – wywołanie paniki, strachu i chaosu. Nie wspieraj ich w tym. Nie kieruj się również anonimowymi opiniami czy komentarzami np. z mediów społecznościowych czy forów internetowych. Upewnij się, że to wiarygodne informacje a nie „fake newsy”.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 15 kwietnia 2022 r. (Wielki Piątek) Oddziały naszego Banku będą czynne do godziny 11:00. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.